MY GIRLFRIEND'S WEIRD BROTHER | BIGG JAH #shorts

  Үзсэн тоо 84,945

Bigg Jah

Сарын өмнө

WATCH THE FULL VIDEO HERE: mndown.info/fast/video/soCzfpurrYpypHA
GET SOME BIGG JAH MERCH: bit.ly/biggjahmerch
FOLLOW ME ON:
FACEBOOK: biggjahthesav
INSTAGRAM: biggjah
TWITTER: biggjah1
#biggjah #2DAMAX #HOODGOODCOMEDY
About Bigg Jah:
WUS HATN! Welcome to my channel. If you like Hood Good Comedy, GET INVOLVED! Subscribe and follow for more!
BIGG JAH
mndown.info

Сэтгэгдлүүд
Jvone Strong
Jvone Strong 19 өдрийн өмнө
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Raymand Doks
Raymand Doks 20 өдрийн өмнө
..."you can taste it.." 😂😂😂
Rob B
Rob B 22 өдрийн өмнө
😂😂😂😂😂
Todd Landrum
Todd Landrum 24 өдрийн өмнө
So much passion in a bullshit convo... I love it
Aubrey Taylor
Aubrey Taylor 26 өдрийн өмнө
Where's Kle-Anthony part 2???
Gary Smith Jr
Gary Smith Jr 26 өдрийн өмнө
We need part 2 of this. This is hands down yall best skit and the whole crew stupid
E. Jones
E. Jones 29 өдрийн өмнө
This is one of my all time favorite Bigg Jah skits!! DC had me dying!! We need another one!!! 😂😂😂💯💯💯
Jeffery Coleman
Jeffery Coleman Сарын өмнө
Jay was hot for real...
AUJ670
AUJ670 Сарын өмнө
BRING CLEANTHONY BACK!
Ftsoulja75
Ftsoulja75 Сарын өмнө
Idc I'm staying
Richard Temple
Richard Temple Сарын өмнө
2DaMaxx
Andrew Campbell-young
Andrew Campbell-young Сарын өмнө
Keep doing what you doing 👏💯
Draco Smith
Draco Smith Сарын өмнө
3 funny classic Big Jah
GP J
GP J Сарын өмнө
More money clicks
Matt Champion
Matt Champion Сарын өмнө
If you guys decided to charge for your skits or start up a streaming service, name any price 💵💵💵and count my cheap, black @$$ in!!!! *THAT'S* how good your SoCal crew is.
Zen Yadda
Zen Yadda Сарын өмнө
Jaguar baby bacon lol
Charles Harris
Charles Harris Сарын өмнө
I would be standing there looking like the other brothers. 🤔🙄😳. What are you talking about? They can taste it😜? Damn, that's crazy. Like John Amos told Eddie Murphy in Coming to America, "Lay off the drugs."
Polo Rose Basquiat
Polo Rose Basquiat Сарын өмнө
Maaan bring back CleAnthony asap!!
Whodat Game
Whodat Game Сарын өмнө
Jaguar baby bacon 😂😂😂😂😂😂
Ricky Thompson
Ricky Thompson Сарын өмнө
Needs a part 2
Chris Begay
Chris Begay Сарын өмнө
@Big Jah brooo I see you in Sylvie’s Love 💪🏾💯
geomar 28
geomar 28 Сарын өмнө
Lmfao u can taste it!
Bless Tone
Bless Tone Сарын өмнө
To funny🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Abecam Reaction
Abecam Reaction Сарын өмнө
Jay horns face reaction
Prof. Vigilant
Prof. Vigilant Сарын өмнө
Yeah, whatever happened to ol' boy!? Funny AF 🤣
Sensei G
Sensei G Сарын өмнө
Hope everyone been protecting they soul swipes 💳🙏🏾❤
A Y Berhe
A Y Berhe Сарын өмнө
Stop attacking me. 😂😂
thaintriguing1
thaintriguing1 Сарын өмнө
My man Jah is running out of ideas; lately he’s been dropping new vids that are linked to older vids. I wish to see new Tiberius vids 1-800-WUSHATN
DbsFan 10
DbsFan 10 Сарын өмнө
Lol
Writingjob Positions
Writingjob Positions Сарын өмнө
Bro you got some real talent with you. I think your ready for the big screen. I think you should make a movie and put it on NetFlix. Yall are some really actors and actresses. Yall ready.
kappakumplete
kappakumplete Сарын өмнө
I'm out here protecting my soul swipes with everything I got
John Kingston
John Kingston Сарын өмнө
U can taste it
Sheneider Gilles
Sheneider Gilles Сарын өмнө
The expression on their faces 😁
Sheneider Gilles
Sheneider Gilles Сарын өмнө
That was a classic for real
Sheneider Gilles
Sheneider Gilles Сарын өмнө
Broth we need a part 2
Gabriel Jefferson
Gabriel Jefferson Сарын өмнө
Lol I forgot about this gem
anthony cools
anthony cools Сарын өмнө
Corny!!
Jay R Jr Jay R Jr
Jay R Jr Jay R Jr Сарын өмнө
That caaaaat😄😄😄
Christian Teti
Christian Teti Сарын өмнө
You need more episodes of this
Jalen Mcpherson
Jalen Mcpherson Сарын өмнө
Great video Big Jah 👍🔥💯
Otis Williams
Otis Williams Сарын өмнө
Bring him back. He was hilarious
Uno Baker
Uno Baker Сарын өмнө
Part 2 we need yo
Dre Douglas
Dre Douglas Сарын өмнө
When you doing part 2 .....
Kwame Williams
Kwame Williams Сарын өмнө
Jaguar Baby bacon and soul swipes 😭
able76
able76 Сарын өмнө
Aaahhhlol!!!
Bijjan TV
Bijjan TV Сарын өмнө
We need cleanthony again
john jim
john jim Сарын өмнө
We need more of this one
Dione Steel
Dione Steel Сарын өмнө
That shit run in the family. 😂🤣😄😜😁
Brock
Brock Сарын өмнө
"You protecting you soul swipes?" 🤣🤣🤣🤣 You got to bring him back!!!!
Desmond Brady
Desmond Brady Сарын өмнө
Out of all jay horn videos that is the best acting for those few seconds that I've ever seen out of him. He had me believe he really meant what he said that's acting
P N
P N Сарын өмнө
I concur.
Robin The Leader
Robin The Leader Сарын өмнө
WOW!!
Lavon Duncan
Lavon Duncan Сарын өмнө
all these brothers skits get me through a tough time , much needed
Joseph Flores
Joseph Flores Сарын өмнө
U serious wit this corny ass shorts shit bro
mxsalm
mxsalm Сарын өмнө
What's with the shorts lately? Why isn't he making new videos anymore? 😩
Young Ton
Young Ton Сарын өмнө
Jaguar baby bacon to you 😂😂😂
quest 77051
quest 77051 Сарын өмнө
love this series lolol
Rahmel El
Rahmel El Сарын өмнө
This was One of the best skits! Its overdue for a part 2 (where's the rest of the family?)
Supreem28
Supreem28 Сарын өмнө
Bruh... been waiting for a sequel to this one... the guy that played the weird brother is either a great actor or he fr fr got some problems lol.
vader 81
vader 81 Сарын өмнө
That’s a classic right there
we here K
we here K Сарын өмнө
Crybots is real
T 951
T 951 Сарын өмнө
Lmaoooooo I’m still Ctfu @ CLE-ANTHONY🤣🤣🤣
pinkJessica
pinkJessica Сарын өмнө
🤣
Anthony Edwards a bigger stronger Michael Jordan
Anthony Edwards a bigger stronger Michael Jordan Сарын өмнө
😳😳😳😜😂🤔😁
Papa Nabri
Papa Nabri Сарын өмнө
You can taste it 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miss Texaz!
Miss Texaz! Сарын өмнө
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Omar Green
Omar Green Сарын өмнө
Dude was trippin hard!!! Lol
TaethatboyaRebel
TaethatboyaRebel Сарын өмнө
one of my favorites on this channel 🤣🤣🤣🤣🤣 from the classic bag for sho!!
Tyrone Bell
Tyrone Bell Сарын өмнө
(TBT) I know one dude that’s EXACTLY like this. I ain’t told him to STFU yet because I don’t want to deter his efforts of being a good person, by breaking his spirit. I might need to say Fuk That though, cause Homie is like the King of non contextual irrelevance! 😂😂😂
It's Me
It's Me Сарын өмнө
What the fuck is going on with Jah!!! Where are the new videos?
eugi
eugi Сарын өмнө
he just dropped yesterday geez let the man get his bag i haven't been a fan of the shorts but hey man content is content and he gets new viewers everyday why not remind them about the classics
TD205
TD205 Сарын өмнө
Yeah, this was CLASSIC for real!!!🤣🤣🤣🤣
brokentubing
brokentubing Сарын өмнө
Did he say "excuse me?"
Bama 2 Da Bone
Bama 2 Da Bone Сарын өмнө
I'm I the only one that miss this dude?😂
P N
P N Сарын өмнө
Nope 🤣🤣🤣
Otto Rocket
Otto Rocket Сарын өмнө
No🤣😂
Kenneth Graham
Kenneth Graham Сарын өмнө
Please do a part 2 of this bro
Sonny Listen
Sonny Listen Сарын өмнө
CleAnthony's soul swipes be touching the guidelines of my brain testicles I feel where he coming from😜😂
P N
P N Сарын өмнө
🤣🤣🤣
Sam Woods
Sam Woods Сарын өмнө
😆
TMH Strengthens
TMH Strengthens Сарын өмнө
Protect your soul swipes
YeahOkIGetIt
YeahOkIGetIt Сарын өмнө
CleAnthony😂
moZOart
moZOart Сарын өмнө
Bruh had me crying frfr lmao
The Unmasked Truth
The Unmasked Truth Сарын өмнө
Lol
embec7
embec7 Сарын өмнө
Jay Horn lookin at this cat like he is about to purge his soul swipes with a switch
Francis Evans
Francis Evans Сарын өмнө
That’s on everybody’s ❤️
Kelvin Johnson
Kelvin Johnson Сарын өмнө
We need a part 2
Johanna
Johanna Сарын өмнө
😆!!!!
Kelvin Johnson
Kelvin Johnson Сарын өмнө
😂😂😂😂😂
Zoom Boom
Zoom Boom Сарын өмнө
Kind of whack how you're fishing for views with the #shorts bs. Not only have you put out lackluster soft core porn for the last 4 months but now you are recycling material
Tshepo Culture
Tshepo Culture Сарын өмнө
Classic 🤣🤣🤣🤣🔥🔥🔥🔥
Billybadass311
Billybadass311 Сарын өмнө
Cleanthony😂😂🤣
Joseph Young
Joseph Young Сарын өмнө
Funniest shit ever 😂😂😂
Myron G Stevens jr
Myron G Stevens jr Сарын өмнө
😂😂😂😂😂😂
Truth Be Told
Truth Be Told Сарын өмнө
PLEASE BRING THIS CHARACTER BACK!!
Resolution1on1
Resolution1on1 Сарын өмнө
I have to ask... we're in the world do you come up with the Names?
Dop3ryENT
Dop3ryENT Сарын өмнө
😭😭😭 BIGG JAH DONT MISS👌🏾
Reggie the great
Reggie the great Сарын өмнө
I had a similar situation, I had to ask dude wtf was he talking about He was talking about
Cristo Davis
Cristo Davis Сарын өмнө
This was CLASSIC....they should have added to the series.....he played the heck out that role 🤣😂😭😭
Darrio McDaniel
Darrio McDaniel 20 өдрийн өмнө
That skit was fire 🤣🤣🤣🤣
Cristo Davis
Cristo Davis 26 өдрийн өмнө
@Gary Smith Jr 😂🤣😂 Bigg Jah ALWAYS does a great with who he picks to play these characters but THIS one was so spot on yo....dang near flawless victory lol...it would have took me forever filming this if I had to sit there n listen to buddy lol
Gary Smith Jr
Gary Smith Jr 26 өдрийн өмнө
Bruh i watched that shit like 100x in ine fucking day bruh i couldnt stop laughing at that shit
Cristo Davis
Cristo Davis Сарын өмнө
@P N maaaan look 🤦🏾‍♂️🤣😂
P N
P N Сарын өмнө
Hell yeah..shit was too funny.🤣🤣🤣
Karriem Matthews
Karriem Matthews Сарын өмнө
That's me..ManOnPorch
ALOVETHEARTIST
ALOVETHEARTIST Сарын өмнө
One of my favorites..hilarious..Jaguar bacon bits 🤣🤣
P N
P N Сарын өмнө
🤣
The Infamous JuneBugg
The Infamous JuneBugg Сарын өмнө
😂😂😂😂😂😂😂
MediaJunkies
MediaJunkies Сарын өмнө
Jah, if you don't upload a real video imma come smack you off ya roommates couch 😤
Loren Rich
Loren Rich Сарын өмнө
Quantavious
Izzy Ruffin
Izzy Ruffin Сарын өмнө
But yes make a damn video fr
Izzy Ruffin
Izzy Ruffin Сарын өмнө
They not "roommates" he just sleep on the couch😂😂
Dre Drums
Dre Drums Сарын өмнө
CTFU!!! CLASSIC 😂😂😂😂
Black Smoke
Black Smoke Сарын өмнө
It's all about the soul swipes🤙🏾🤙🏾
atake
atake Сарын өмнө
he’s outside reading nature
"WHEN THE WHOLE CREW IS STUPID EP. 7" l BIGG JAH
14:17
Bigg Jah
Үзсэн тоо 1,4сая
"MY GIRLFRIEND'S WEIRD BROTHER"
07:16
Bigg Jah
Үзсэн тоо 2,4сая
Rutuu ft Sanaa Z - Bogino Buduun (Official Video)
2:53
OCEAN GREY
Үзсэн тоо 31мянга.
Jumping from 128,000 Feet!
6:12
Beast Reacts
Үзсэн тоо 6сая
Vandebo x Anir - Haru Haru (Official Video)
3:40
Monstar TV
Үзсэн тоо 960мянга.
ROSÉ - 'On The Ground' M/V
3:09
BLACKPINK
Үзсэн тоо 147сая
"TRAFFIC SNACKS" l BIGG JAH
11:22
Bigg Jah
Үзсэн тоо 442мянга.
"TIBERIUS: THE HOOD HITMAN EP. 6"
05:41
Bigg Jah
Үзсэн тоо 1,6сая
"DRESS TO IMPRESS" l BIGG JAH
07:42
Bigg Jah
Үзсэн тоо 551мянга.
"MIND OF A WOMAN EP. 3" l BIGG JAH
08:45
Bigg Jah
Үзсэн тоо 468мянга.
"THE HEAD THIEF"
06:48
Bigg Jah
Үзсэн тоо 3,5сая
"PILLOW TALK GONE WRONG EP. 2" l BIGG JAH
15:40
Bigg Jah
Үзсэн тоо 719мянга.
"SUPER BLOOD: BALVIN BUNNINGHAM"
03:58
Bigg Jah
Үзсэн тоо 3,1сая
I EAT THE YEEKS SEASON 1
42:02
Jamal The Creative
Үзсэн тоо 284мянга.
Rutuu ft Sanaa Z - Bogino Buduun (Official Video)
2:53
OCEAN GREY
Үзсэн тоо 31мянга.
Jumping from 128,000 Feet!
6:12
Beast Reacts
Үзсэн тоо 6сая
Vandebo x Anir - Haru Haru (Official Video)
3:40
Monstar TV
Үзсэн тоо 960мянга.
ROSÉ - 'On The Ground' M/V
3:09
BLACKPINK
Үзсэн тоо 147сая
Behind the Scenes of a Forces Perspective Trick #Shorts
0:15
Zach King Shorts
Үзсэн тоо 58сая
COUPLE GOALS GONE TOO FAR... 😬
0:38
Alan Chikin Chow
Үзсэн тоо 35сая
НОЙТОГНУУЛАХ ҮГС | Blah!
5:12
YZ entertainment
Үзсэн тоо 36мянга.
100 LAYERS FOOD CHALLENGE #4
10:51
Multi DO Challenge
Үзсэн тоо 7сая
火のスパイシーヌードル食べる音ドナ
3:41
DONA JP [ドナ日本語]
Үзсэн тоо 28сая
[아이유의 팔레트] 팔레트에 설치된 와이파이 (With 공유) Ep.8
46:49